Posted by uçan adam Posted on 14:28 | No comments

KARA KIZIMIZIN İSMİ ''HAYAT''

Bu Etiyopya'lı kara kızımızın ismi Hayat.
Dünyanın en fakir ülkelerinden biri olan Etiyopya için Avrupa'dan ve Türkiye'den 2 binden fazla yardım gönderildi. Bu yardımları gerçek ihtiyaç sahiplerine ulaştırmak üzere oradaydık. Başkent Addis Ababa'nın bize tahsis ettiği alana yardımları ihtiyaç sahiplerine ulaştırmak üzere gittik. Normalde çitlerle çevrili alana hiç kimse alınmıyor. Çünkü Türkiye'den yardım geldiğini duyan yerli halk müthiş bir coşku ve kalabalıkla akın ediyor. Eğer bulunduğumuz alana gelirlerse muhtemelen izdiham yaşanacak. Ancak bu beyaz aşarplı kara tenli ama nur kalpli kız çocuğu o kadar halim selim o kadar naif birisi ki güvenlik görevlileri bile geçmesine izin vermişler. Bizim yanımızda sessiz sakin bir şekilde dolanıp duruyor. Her zaman çantamda bulundurduğum şekerlerden bi kaç tane vererek akşama kadar yanımda dolaşmasını bana modellik etmesini sağladım. Amherikçe, Arapça ve biraz da ingilizce biliyor. İsmi gibi hayat dolu, yüzü hep güleç. 
Bana modellik yapması için farklı farklı pozlara sokuyorum işaretlerle anlaşıyoruz. Hem utanıyor hem de söylediklerimi yapmaktan geri kalmıyor. Bu hali de ona öyle bir tatlılık katıyor ki bitterli çukulata hesabı. Çektiğim her fotoğrafı tek tek inceledi. Beğenmediklerinde suratını ekşitiyor beğendiklerinde ise ekrana kendisine ve bana dokunuyor. Elleri kınalı bu kara kızın yanında ben beyaz adam biraz soluk benizli kalmışım sanki. 





0 yorum:

Yorum Gönder

  ©   Sağ Tıklama Engeli