Posted by uçan adam Posted on 05:53 | No comments

UÇANADAM VE GÜLMEYEN ÇOCUK


Pakistan'ın Lahor şehrindeyiz. Katalog ve website çalışmalarında kullanmak üzere portre ağırlık fotoğraflar çekiyorum. Çocukların arasından özellikle masum yüzlüleri ve güleç olanları seçiyorum. Fotojenik olması her zaman daha makbuldür. Çektim çektim çektim bi sürü fotoğraf çektim. Ama birine denk geldim arkadaş çocuk Pakistan'ın en ağır mafya babası gibi. Çok mu kurtlar vadisi izlemiş nedir gülmek bilmiyor çocuk. Kakara kikiri yapıyoruz yok. Zaten zorla öğrendiğim bi kaç urduca kelimeyi söylüyorum şaklabanlık ediyorum yok. Ağzının kenarıyla gülüp yine Polat Alemdar'a bağlıyor çocuk. Ama bi o kadar da fotojenik çocuk. Hayır ne desem dinliyor elini kaldır kaldırıyor takla at atıyor ama bi türlü gülümsemiyor kerata. En son pes ettim ne halin varsa gör zalim çocuk diyerek. Ama en son bi #ucanadam pozu verdireceğim sana ondan sonra ister Polat ol ister Memati. Neyse aldım kucağıma uçtuk beraber. Merakla gittim baktım fotoğraf makinasına. Benim surat tabi her zamanki gibi ayrancı suratı gibi gülmekten yamulmuş. Bir de çakma polata baktım yahu insanın bari refleks olarak bir korku ifadesi bi heyecan falan olur yüzünde. Fotoğrafa dikkatle bakarsanız çocuğun yüzündeki ifadesizliği görebilirsiniz. Tövbe bismillah...! Dedim hocam yürü gidelim birazdan keleşleri çıkarıp tarar bizi bu...! 
#ucanadamPakistanda

0 yorum:

Yorum Gönder

  ©   Sağ Tıklama Engeli